Bagare i Björkliden

Bagare Skidåkning Storasyster Fjällen Björkliden Konditor Vän Äventyr Välmående Vasaloppet Kram

Vad har du för skor när du bakar?

Kategori: Allmänt

Detta brukar nog inte vara ett stort bekymmer för så många. Inte spelar det någon roll vad man har på fötterna? Men, om man bakar 8 timmar om dagen, fem dagar i veckan, då kan det vara ett stort bekymmer! Vita eller svarta? Det som oftast hamnar på mina fötter när jag bakar är mjöldamm, mousse, choklad, vatten i diskrummet och ett och annat hallon :) Därför införskaffade jag idag ett par sköna avtorkbara tofflor utan hål! De är svarta.. Inga finskor direkt.. men jag tror vi ska komma överens! Jag börjar bli redo för avfärd mot vinterns bageri!

Kommentarer

  • Ylva säger:

    Jag kommer ihåg hur trött i fötterna jag blev när jag bakade med dig i Keb! Bra att du köpt nya sköna skor!

    2013-01-21 | 14:23:13
    Bloggadress: http://ylvasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här: