Bagare i Björkliden

Bagare Skidåkning Storasyster Fjällen Björkliden Konditor Vän Äventyr Välmående Vasaloppet Kram

The week

Kategori: Allmänt

Veckan före avfärd mot ny by, ny bostad, nytt umgänge och nytt jobb. En vecka av blandade känslor, där förväntan och "jag har ingenting att göra"-känslan står i framkant. Den här veckan borde jag ta tillvara på bättre, jag kommer vara borta från familjen i flera månader och vem vet, kanske är det här sista veckan jag bor hemma? Kanske, kanske inte... 💛En sak i taget, nu: this week!

Kommentarer

  • Ylva säger:

    Jag ær helt sæker på att du kommer få det helt super! Massa nya vænner, tusentals brød och limpor och hur många nya erfarenheter som helst! :)

    2013-01-17 | 13:24:55
    Bloggadress: http://ylvasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här: